Obchodní podmínky internetového obchodu

Úvod

Internetový obchod dostupný na adrese https://plechoveploty24.cz/ je provozován Dawidem Pańkowským, podnikající fyzickou osobou pod firmou PANDA Dawid Pańkowski se sídlem na adrese Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny, Polsko, DIČ (NIP): 9662006503, IČO (REGON): 365612849, zapsaným v rejstříku podnikatelů Centrální evidence a informací o hospodářské činnosti (CEIDG) vedeném ministrem pro rozvoj Polska.

Kontaktní údaje Prodejce:

– e-mailová adresa: kontakt@plechoveploty24.cz

Tento dokument (který je zároveň pravidly pro poskytování služeb elektronickou cestou ve smyslu polského zákona ze dne 18. července 2002) dále jen „Obchodní podmínky“, stanoví druhy a rozsah poskytování služeb elektronickou cestou prostřednictvím Internetového obchodu, pravidla pro uzavírání kupních smluv prostřednictvím Internetového obchodu, pravidla pro plnění těchto smluv, práva a povinnosti Zákazníka a Prodejce a také postup pro odstoupení od smlouvy a reklamační řízení.

      1. Definice

  1. Internetový obchod internetový obchod dostupný na adrese https://plechoveploty24.cz/.

  1. Prodejce Dawid Pańkowski, podnikající fyzická osoba pod firmou PANDA Dawid Pańkowski se sídlem na adrese Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny, Polsko, DIČ (NIP): 9662006503, IČO (REGON): 365612849.

  1. Zákazník – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę ze Sprzedawcą.

  1. Spotřebitel fyzická osoba, která s Prodejcem provádí právní úkon, který přímo nesouvisí s její hospodářskou nebo profesní činností.

  1. Služba – elektronické služby poskytované Prodejcem prostřednictvím Internetového obchodu.

  1. Kupní smlouva – smlouva uzavřená na dálku mezi Zákazníkem a Prodejcem prostřednictvím Internetového obchodu, jejímž předmětem je nákup Produktu.

  1. Produkt produkt připravený na zakázku Zákazníka, který Zákazník kupuje prostřednictvím Internetového obchodu.

  1. Objednávkový formulář – formulář dostupný v Internetovém obchodě, který umožňuje odeslání objednávky a nákup Produktu.

  1. Pracovní den jeden den od pondělí do pátku s výjimkou dnů pracovního klidu.

    1. Všeobecná ustanovení

  1. Prodejce se zavazuje poskytovat služby Zákazníkovi v rozsahu a za podmínek stanovených v Obchodních podmínkách.

  1. Zákazník se zavazuje využívat Internetový obchod v souladu s platnými právními předpisy a zásadami společenského soužití.

  1. Zákazník využívající Služby Prodejce je povinen dodržovat tyto Obchodní podmínky.

  2. Prodejce dodržuje zásady ochrany osobních údajů Zákazníků stanovené nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR).

  3. Zákazník souhlasí se shromažďováním, uchováváním a zpracováním osobních údajů Prodejcem za účelem plnění smlouvy. Podrobné podmínky shromažďování, zpracování a ochrany osobních údajů Prodejcem stanoví „Zásady ochrany osobních údajů“ Internetového obchodu.

  4. Produkty dostupné v Internetovém obchodě jsou nové, bez fyzických a právních vad.

  5. Informace o Produktu uvedené na stránkách Internetového obchodu představují výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu čl. 71 polského Občanského zákoníku ze dne 23. dubna 1964.

  6. Všechny ceny uvedené na stránkách Internetového obchodu jsou ceny brutto (včetně DPH).

  7. Prodejce si vyhrazuje právo provádět změny v cenách Produktů dostupných v Internetovém obchodě, zavádět nové Produkty, jakož i provádět a odvolávat propagační akce nebo provádět změny v již probíhajících akcích.

    1. Služby a všeobecné podmínky poskytování služeb

  1. Prodejce prostřednictvím Internetového obchodu poskytuje služby elektronickou cestou, které spočívají v umožnění vyplnění objednávkového formuláře za účelem uzavření kupních smluv.

  1. Služby uvedené v odst. 1 jsou poskytovány bezplatně.

  2. Smlouva o poskytování služeb elektronickou cestou v podobě umožnění vyplnění objednávkového formuláře je se Zákazníkem uzavírána na dobu určitou v okamžiku, kdy začne formulář vyplňovat, a zaniká v okamžiku, kdy od vyplňování formuláře odstoupí nebo když vyplněný formulář odešle Prodejci.

  3. Technické požadavky nezbytné pro využívání služeb poskytovaných Prodejcem:

    1. zařízení s přístupem k internetu,

    2. internetový prohlížeč podporující soubory Cookies,

    3. přístup k elektronické poště.

  1. Zákazník hradí poplatky spojené s přístupem k internetové síti a přenosem dat v souladu s tarifem svého poskytovatele internetových služeb.

IV. Kupní smlouva

  1. Prodejce umožňuje odesílání objednávek na Produkty dostupné v Internetovém obchodě následujícími způsoby:

    1. pomocí Objednávkového formuláře dostupného v Internetovém obchodě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu,

    2. elektronickou poštou na e-mailovou adresu Prodejce kontakt@plechoveploty24.cz

  1. Pro odeslání objednávky prostřednictvím Objednávkového formuláře si Zákazník vybere Produkt dostupný v Internetovém obchodě, určí množství, které hodlá zakoupit, a uvede vlastnosti objednávaného Produktu. Po výběru Produktu (přidání Produktu do „košíku“ pomocí funkcionality dostupné v Internetovém obchodě) Zákazník vyplní Objednávkový formulář a uvede v něm údaje nezbytné pro realizaci objednávky Prodejcem.

  2. Pro odeslání objednávky elektronickou poštou Zákazník sdělí Prodejci informace o objednávaném Produktu a údaje nezbytné pro realizaci objednávky, zejména identifikační údaje, adresu a údaje umožňující kontakt ve věci objednávky (telefonní číslo, e-mailová adresa).

  1. Po obdržení objednávky Prodejce zašle Zákazníkovi elektronickou cestou na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky prohlášení o přijetí objednávky. Následně Prodejce po ověření možnosti realizace objednávky zašle Zákazníkovi zprávu potvrzující objednávku. Okamžikem obdržení zprávy potvrzující objednávku Zákazníkem dochází k uzavření kupní smlouvy.

  2. Zpráva potvrzující objednávku obsahuje dohodnuté podmínky kupní smlouvy, zejména množství a druh objednaného Produktu, celkovou cenu k úhradě včetně nákladů na doručení a výši přiznaných slev (pokud se vztahuje).

V. Doba realizace objednávky a doručení

  1. Prodejce realizuje objednávky v pořadí, v jakém byly doručeny (s přihlédnutím k bodu VII odst. 3-4 těchto Obchodních podmínek).

  1. Doba realizace objednávky zahrnuje přípravu, zkompletování, zabalení a předání Produktu Prodejcem. Průměrná doba realizace objednávky je od 5 do 10 pracovních dnů.

  1. V případě objednávek skládajících se z několika Produktů s různou dostupností, které mají být doručeny v jedné zásilce, bude termín realizace objednávky záviset na termínu zkompletování posledního Produktu z objednávky Prodejcem, pokud nebylo se Zákazníkem dohodnuto jinak.

  1. K době realizace objednávky je třeba připočítat dobu doručení Produktu Zákazníkovi přepravcem v souladu se způsobem doručení zvoleným Zákazníkem. Informace o způsobech a nákladech na doručení jsou Zákazníkovi sděleny během zadávání objednávky.

  1. Objednávky jsou předávány k doručení přepravci pouze v pracovní dny.

  2. Po obdržení zásilky by měl Zákazník pečlivě zkontrolovat stav obalu a jeho obsah. V případě zjištění případných poškození nebo jiných nesrovnalostí by měl za přítomnosti kurýra sepsat protokol o škodě a informovat Prodejce.

  3. Náklady na doručení se vypočítávají v závislosti na množství a hmotnosti zboží. Cena doručení začíná od 30 PLN za balík do 30 kg. Objednávky jsou realizovány individuálně podle očekávání zákazníka a doručení je vždy vypočítáno v nákupním košíku.

VI. Platební metody

  1. Prodejce umožňuje následující platební metody:

    1. platba předem pomocí elektronického převodu prostřednictvím systému Przelewy24 provozovaného společností PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznaň, v souladu s podmínkami systému (https://www.przelewy24.pl/regulamin),

    2. platba předem pomocí systému imoje provozovaného společností ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice,
    1. platba na dobírku.

  1. Zákazník je povinen provést platbu do 7 pracovních dnů od data uzavření smlouvy. V případě neuhrazení platby ve stanovené lhůtě může být kupní smlouva zrušena.

  1. Prodejce přistupuje k realizaci objednávky v okamžiku obdržení informace od provozovatele elektronického platebního systému o správném provedení platby Zákazníkem.

  1. V případě platby na dobírku Prodejce přistupuje k realizaci objednávky po jejím potvrzení.

  1. Prodejce dokumentuje prodej Produktu účtenkou nebo fakturou s DPH. Doklad o koupi je doručen Zákazníkovi spolu s Produktem nebo elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem při zadávání objednávky.

VII. Práva z vadného plnění

  1. V souladu s čl. 556 polského Občanského zákoníku je Prodejce odpovědný vůči Zákazníkovi, pokud má prodaný Produkt fyzickou nebo právní vadu. Prodejce je zproštěn odpovědnosti z titulu práv z vadného plnění, pokud Zákazník o vadě věděl v okamžiku uzavření smlouvy.

  1. Doručení Produktu v rámci uplatnění práv z vadného plnění probíhá na náklady Prodejce.

  1. Prodejce odpovídá z titulu práv z vadného plnění, pokud je vada zjištěna před uplynutím dvou let od data předání Produktu Zákazníkovi.

  2. Oznámení o vadách Produktu je třeba zaslat elektronickou cestou na adresu kontakt@plechoveploty24.cz nebo písemně na adresu sídla Prodejce.

  3. Pokud má prodaná věc vadu, může Zákazník podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, ledaže Prodejce neprodleně a bez nadměrných obtíží pro Zákazníka vymění vadnou věc za bezvadnou nebo vadu odstraní. Toto omezení se nepoužije, pokud byla věc již vyměněna nebo opravena Prodejcem nebo pokud Prodejce nesplnil povinnost výměny věci za bezvadnou nebo odstranění vady.

  4. Zákazník může místo navrženého odstranění vady Prodejcem požadovat výměnu věci za bezvadnou nebo místo výměny věci požadovat odstranění vady, ledaže je uvedení věci do souladu se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem nemožné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání se způsobem navrženým Prodejcem.

  5. Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada nepodstatná.

  6. Pokud je to nezbytné pro posouzení fyzických vad, je třeba Produkt doručit na adresu: PANDA Dawid Pańkowski, Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny, Polsko.

  7. Prodejce odpoví na oznámení Zákazníka do 14 kalendářních dnů od jeho obdržení. Nevyřízení oznámení ve stanovené lhůtě se rovná jeho uznání.

  8. Prodejce hradí náklady na vyzvednutí, doručení, odstranění vad nebo výměnu Produktu za nový.

VIII. Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, má v souladu s čl. 27 polského zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu.

  1. Právo na odstoupení od smlouvy přísluší ve lhůtě 14 kalendářních dnů od okamžiku převzetí Produktu Zákazníkem nebo jím určenou třetí osobou jinou než přepravce.

  1. Zákazník může od smlouvy odstoupit podáním prohlášení, a to zasláním elektronickou cestou nebo na poštovní adresu Prodejce.

  1. Pro dodržení lhůty uvedené v odst. 2 stačí odeslat prohlášení o odstoupení od smlouvy před jejím uplynutím.

  1. Prodejce neprodleně potvrdí Zákazníkovi obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy.

  1. Prodejce neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů od data obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy, vrátí Zákazníkovi veškeré od něj obdržené platby, včetně nákladů na doručení věci. Prodejce provádí vrácení platby stejným způsobem platby, jaký použil Zákazník, ledaže Zákazník výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který pro něj není spojen s žádnými náklady.

  1. Pokud Prodejce nenabídl, že si Produkt od Zákazníka vyzvedne sám, může pozdržet vrácení obdržených plateb do okamžiku obdržení Produktu zpět nebo doručení dokladu o jeho odeslání Zákazníkem, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.

  1. Pokud si Zákazník zvolil jiný způsob doručení věci než nejlevnější běžný způsob nabízený Prodejcem, není Prodejce povinen vrátit Kupujícímu jím vynaložené dodatečné náklady.

  1. Zákazník je povinen vrátit věc Prodejci nebo ji předat osobě pověřené Prodejcem neprodleně, avšak nejpozději do 14 kalendářních dnů od data, kdy odstoupil od smlouvy, ledaže Prodejce nabídl, že si Produkt vyzvedne sám. Pro dodržení lhůty stačí odeslat Produkt před jejím uplynutím.

  1. Zákazník nese pouze přímé náklady na vrácení Produktu.

  1. Produkt je třeba doručit na adresu: PANDA Dawid Pańkowski, Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny, Polsko.

  1. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel odpovědnost za snížení hodnoty věci, které je výsledkem jejího používání způsobem, který přesahuje rámec nutný k zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.

  1. Právo na odstoupení od smlouvy Zákazníkovi nepřísluší ve vztahu ke smlouvám uvedeným v čl. 38 polského zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů, mj. ve vztahu ke smlouvám, jejichž předmětem plnění je věc nevyrobená předem, vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb.

IX. Odstoupení od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou
a reklamační řízení

  1. V případě smluv o poskytování služeb elektronickou cestou nepřetržitého a časově neomezeného charakteru má Zákazník právo smlouvu vypovědět. Zákazník může smlouvu vypovědět s okamžitou platností a bez udání důvodu zasláním výpovědi na e-mailovou adresu kontakt@plechoveploty24.cz.

  1. Prodejce si vyhrazuje právo vypovědět smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou nepřetržitého a časově neomezeného charakteru s 14denní výpovědní lhůtou v případě, že Zákazník porušuje ustanovení těchto Obchodních podmínek.

  1. V případě neposkytnutí nebo nesprávného poskytnutí služeb Prodejcem prostřednictvím Internetového obchodu je Zákazník oprávněn podat reklamaci elektronickou cestou na adresu kontakt@plechoveploty24.cz.

  1. Správně podaná reklamace by měla obsahovat identifikaci Zákazníka (jméno a příjmení nebo název firmy, adresa bydliště nebo sídla firmy a e-mailová adresa), předmět reklamace s uvedením období, kterého se reklamace týká, a okolnosti odůvodňující podání reklamace.

Reklamaci Prodejce vyřídí ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne jejího obdržení.

X. Ustanovení týkající se podnikatelů

  1. Ustanovení tohoto paragrafu se vztahují výhradně na Zákazníky, kteří nejsou spotřebiteli ve smyslu čl. 221 polského Občanského zákoníku.
  2. Prodejce si vyhrazuje právo kdykoli odstoupit od kupní smlouvy, pokud Produkt nebyl předán Zákazníkovi, třetí osobě jednající jménem Zákazníka nebo přepravci realizujícímu doručení Zákazníkovi. Odstoupení od smlouvy ze strany Prodejce nezakládá na straně Zákazníka žádné nároky vůči Prodejci.
  3. Prodejce si vyhrazuje právo omezit platební metody dostupné v Internetovém obchodě. Prodejce si vyhrazuje právo požadovat platbu předem v celé výši nebo části hodnoty objednávky, bez ohledu na způsob platby zvolený Zákazníkem.
  4. Na základě čl. 558 polského Občanského zákoníku se v případě prodeje Produktu Zákazníkovi, který není spotřebitelem, vylučuje odpovědnost Prodejce z titulu práv z vadného plnění.
  5. Na základě čl. 548 §1 polského Občanského zákoníku okamžikem vydání Produktu Prodejcem Zákazníkovi, třetí osobě určené Zákazníkem nebo přepravci, přecházejí na Zákazníka užitky a břemena spojená s Produktem a nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození Produktu.
  6. Odpovědnost Prodejce vůči Zákazníkovi je omezena výhradně na skutečné škody, které Zákazník utrpěl v souvislosti s nesprávným plněním smlouvy Prodejcem, přičemž Prodejce nese odpovědnost do výše nepřesahující hodnotu objednávky zadané Zákazníkem.

Definice podnikatele s právy spotřebitele

  1. Podnikatel s právy spotřebitele – Zákazník, který je fyzickou osobou uzavírající Kupní smlouvu přímo související s její hospodářskou činností, když z obsahu Kupní smlouvy vyplývá, že pro tohoto Podnikatele nemá profesní charakter, vyplývající zejména z předmětu jím vykonávané hospodářské činnosti, zpřístupněného na základě předpisů o Centrální evidenci a informacích o hospodářské činnosti (CEIDG).

Procedura Reklamace (pro Spotřebitele a Podnikatele s právy spotřebitele)

  1. PANDA Dawid Pańkowski nese odpovědnost vůči Spotřebiteli a Podnikateli s právy spotřebitele za nesoulad Zboží s kupní smlouvou, který existoval v okamžiku jeho doručení a projevil se během dvou let od okamžiku vydání.
  2. Reklamaci může podat Spotřebitel nebo Podnikatel s právy spotřebitele písemně/e-mailem a zaslat ji na adresu kontakt@plechoveploty24.cz.

XI. Odpovědnost

  1. Prodejce nenese odpovědnost za zadání chybných údajů Zákazníkem (zejména za uvedení chybných údajů ve formulářích dostupných na stránce) nebo za jednání Zákazníka způsobem, který ztěžuje nebo znemožňuje poskytování a realizaci služeb Prodejcem.

  1. Prodejce nenese odpovědnost za následky používání Internetového obchodu Zákazníkem v rozporu s ustanoveními Obchodních podmínek, platnými právními předpisy a platnými zásadami společenského soužití nebo zvyklostmi.

  1. Prodejce si vyhrazuje právo pozastavit nebo ukončit poskytování jednotlivých funkcionalit Internetového obchodu z důvodu nutné údržby, revize nebo rozšíření technické základny či softwaru. Pozastavení či ukončení poskytování jednotlivých funkcionalit Internetového obchodu nesmí porušovat práva Zákazníka.

XII. Duševní vlastnictví

  1. Veškerý obsah zveřejněný v Internetovém obchodě (včetně grafiky, textů, rozvržení stránek a logotypů), který nepochází od Zákazníka nebo jiných dodavatelů, je chráněn autorskými právy a je výhradním vlastnictvím Prodejce. Využívání tohoto obsahu bez písemného souhlasu Prodejce má za následek občanskoprávní a trestněprávní odpovědnost.

  2. Zákazník je povinen využívat veškerý obsah zveřejněný v rámci Internetového obchodu pouze pro vlastní osobní potřebu. Využití obsahu v jiném rozsahu je povoleno pouze v případě, že tak bylo výslovně uvedeno Prodejcem.

  1. Používání Internetového obchodu, včetně používání textových materiálů, grafiky, fotografií, aplikací, databází či jiného obsahu, neznamená nabytí jakýchkoli práv Zákazníkem ve vztahu k uvedenému obsahu, a zejména neznamená nabytí majetkových autorských práv, souvisejících práv nebo licence.

  1. Bez výslovného souhlasu Prodejce je zakázáno provádět následující činnosti:

    1. kopírování, modifikování a přenášení elektronicky nebo jiným způsobem Internetového obchodu nebo jeho částí, jakož i jednotlivých obsahů zpřístupněných jeho prostřednictvím,

    1. šíření jakýmkoli způsobem publikovaných obsahů v Internetovém obchodě,

    1. stahování obsahu databází a jeho opětovné využití v celku nebo zčásti.

XIII. Závěrečná ustanovení

  1. Prodejce si vyhrazuje právo na změnu těchto Obchodních podmínek. O změně Obchodních podmínek bude Prodejce informovat na stránkách Internetového obchodu nejméně 14 kalendářních dnů před nabytím účinnosti změn v Obchodních podmínkách. Změna ustanovení Obchodních podmínek se nevztahuje na Zákazníky, kteří odeslali objednávku v době platnosti předchozí verze Obchodních podmínek.

  1. V ostatních záležitostech neupravených těmito Obchodními podmínkami se použijí příslušná ustanovení polského práva.

  1. Zákazník má možnost využít mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatňování nároků vyplývajících z objednávek v Obchodě. Patří mezi ně: v případě sporu o majetková práva vyplývající z kupních smluv a smluv o poskytování služeb, podání návrhu na projednání věci Stálým smírčím spotřebitelským soudem působícím při příslušném Vojvodském inspektorátu obchodní inspekce; podání návrhu Vojvodskému inspektorovi obchodní inspekce v Białymstoku (http://www.bialystok.wiih.gov.pl/) na zahájení řízení o mimosoudním řešení sporu.

  1. Bez ohledu na odst. 3 se může Zákazník obrátit o pomoc na městského (okresního) spotřebitelského ombudsmana. Veškeré nezbytné informace lze získat na webových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů na adrese www.uokik.gov.pl.

  2. Zákazník, který je spotřebitelem, může navíc využít elektronického způsobu řešení sporů s Prodejcem prostřednictvím platformy ODR dostupné na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  3. Spory vzniklé v důsledku poskytování služeb na základě těchto Obchodních podmínek budou předloženy k rozhodnutí::

    1. obecnému soudu podle volby Zákazníka v souladu s příslušnými ustanoveními polského práva, pokud je Zákazník spotřebitelem,

    1. obecnému soudu příslušnému podle sídla Prodejce, pokud Zákazník není spotřebitelem.

7. Přílohy k Obchodním podmínkám tvoří jejich nedílnou součást.

8. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 7. května 2020.

Podívejte se na naše hodnocení
5.0
Na základě 504 recenzí
powered by Google
Zobrazit všechny recenze
0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdnýZpět do obchodu
      Vypočítat dopravu